diumenge, 13 de novembre del 2011

PUNT I...SORTEIG!!


Recordo quan era petita, la meva mare a les tardes d'estiu m'obligava a fer un ratet de "labors", jo ho odiava profundament, només pensava en agafar la bici i anar volant a buscar els meus amics.
Però mira, alguna cosa devia quedar d'aquelles tardes, perquè ara m'ha donat per agafar les agulles i fer alguna cosa.
Inspirada per aquests blogs noruegs que tan m'agraden he fet una funda de  coixí negre i un porta espelmes blanc...











T'agrada el porta espelmes?? Si t'agrada i en vols un,  el sortejaré entre tots els seguidors de Interiors Originals.
Només cal que et facis seguidor i deixis un missatge en aquesta entrada.
El sorteig el faré el Diumenge dia 27 de Novembre.
Em farà molta ilusió que algú de vosaltres tingui a casa alguna cosa feta per mi...molta sort a tots!!!










Espero els vostres missatges!!

26 comentaris:

  1. ¡Me encanta! Yo no era nada fan del crochet, y últimamente es que no me separo de a aguja de crochet. Voy a todos lados con ella y aprovecho el más mínimo momento para hacer alguna cosita.
    Me encantaría ser la afortunada ;-)

    Besos,
    Rocío

    ResponElimina
  2. hola Carmina!!!!!!
    pues si que te ha cundido el finde!!!!!
    el cojin una preciosidad y el portavelas encantador.......!!!!!
    yo tambien he recuperado las agujas ...voy a hacer un puf de ganchillo!!!o al menos intentarlo jajajaj
    me apunto al sorteo!!!!!!! haber si tengo suerte .....!!!!!
    besos Aracell
    http://mirincondesueos.blogspot.com/

    ResponElimina
  3. Et segueixo des de fa temps però mai abans t'havia escrit;) Quina traça que tens amb les agulles!! jo sóc una negada, per no saber no se ni cosir-me un botó! jeje
    També m'han agradat molt les pedres amb els dibuixets, amb què les has pintat perquè la pintura no es corri.

    salut,
    Anna

    ResponElimina
  4. yo con tal de tener algo tuyo también me apunto y así te damos apoyo al blog!! te ha quedado GENIAL!
    NINNI

    ResponElimina
  5. Moltes gràcies a totes per deixar els vostres missatges!!!

    Anna, les pedres les he pintat amb un simple rotulador indeleble negre.

    Un petó
    Carmina

    ResponElimina
  6. Mare meua! quina preciositat! Yo me apunto sin dudarlo,, me encanta, iría genial para decorar el salón esta navidad, que por cierto, todavía no sé que voy a poner..a ver si me toca.
    Besos
    Amina

    ResponElimina
  7. ohhh, Carmina!!! t'ha quedat tot genial!!! cada dia sóc més fan teva! A mi també m'han cridat molt l'atenció les pedres pintades. Són molt xules. Que visquin les agulles i que visquin les mares!! m'apunto al sorteig!
    Una abraçada.

    ResponElimina
  8. yo todo lo que venga de aqui me gusta asi tal cual...

    ResponElimina
  9. Jo ja fa molt que soc seguidora del teu blog, i més teva, però em fa il.lusió participar per tenir algo teu, moltes gràcies.

    ResponElimina
  10. Quina meravella, m'encantaria tenir- ne un! La resta és casa teva. Si és així l'hauries de publicar sencera!

    ResponElimina
  11. Enhorabona pel bloc, molt interesant!
    Carolina

    ResponElimina
  12. :) Parece que no fim de semana muitas de nós pegou nas agulhas e se pós a dar ao dedo :)

    ResponElimina
  13. M'encanta!!! Aquest porta espelmes quedaria genial a la casa que acabem de comprar i estem decorant amb moltíssima il.lusió. Espere tenir sort, si no, hauràs de mostrar-nos com fer-ne un!

    Verónica.

    ResponElimina
  14. Chiqui que manos que tienes, que todo lo que tocas se convierte en una preciosidad¡¡¡ Oye sigo el blog todos los días esta entre mis favoritos¡¡¡

    ResponElimina
  15. Hola, precioso, me encanta, me perdí las clases de ganchillo en el cole, jajajaja. Bueno algún cojín hicimos para el día de la madre.
    Lo dicho, precioso.
    Un saludo.

    ResponElimina
  16. Me encanta el portavelas, y como te sigo desde hace un montón, aunque muchas veces en silencio, me hace ilusión participar. Un beso grande, y seguiré por aqui que tu blog inspira muchísimo!
    Trg

    ResponElimina
  17. OOoooooh, a mi també m'agrada molt! Quedaria perfecte a l'entradeta, al costat de la planta de cotó, jejeje.

    Petons!
    http://atic2a.blogspot.com

    ResponElimina
  18. Te sigo desde hace un tiempo y decirte que me encanta tu blog. Cada dos días abro mi portátil para ver qué hay de nuevo. Gracias por aportar inspiración!
    Un abrazo. Me encanta, ainsss, ojalá me toque,jajaja.

    ResponElimina
  19. Quina idea més original !! Jo també el vull, quedaria preciós a casa nostra. Una abraçada.

    ResponElimina
  20. enhorabuena por el blog, lo sigo desde el principio y aunque no comento de normal, me has servido de inspiración para los rincones más especiales de mi casa.

    ResponElimina
  21. Carmina!!! I jo no m havia enterat del sorteig!!! Porto unes setmanetes a tope!!

    M' apunto si encara estic a temps!!

    Petons
    Mer

    WindmillDeco

    ResponElimina
  22. Hola Carmina! Jo també soc una gran seguidora del teu blog, estic decorant el meu pis nou i hi trobo un munt d'idees...
    Marta

    ResponElimina
  23. Si estoy aún a tiempo, apúntame al sorteo. Me gusta tu blog, me encantan los ambientes que se respiran en tus fotos.
    cguilart@gmail.com

    ResponElimina
  24. a veure si tinc sort...no ho crec per què mai en toca res però per provar-ho!!
    Sóc daenjo.

    ResponElimina
  25. Me encanta el cojín y el portavelas,bueno si no lo consigo a ver si nos das unos consejillos como hacerlo(es broma)Chao ,un besito mjcr368@hotmail.com

    ResponElimina
  26. Bon dia Carmina
    Saps que la meua mare també deia això de "has de fer un ratet de labor"?
    El que m'enfadava aleshores ara em relaxa molt. A mi també m'agrada, a més del punt de dues agulles, el punt de creu, encara que és un poc massa tradicional. Em costa trobar cosetes actuals.

    El porta espelmes es precios. A vore si tinc sort.

    Imma

    ResponElimina

Gràcies per deixar el teu missatge!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...