divendres, 10 de juny del 2011

LA CASA ENCANTADA DE TAHLY


Aquest matí us vull ensenyar una casa amb molta personalitat. La Natàlia , la seva propietària, té una sensibilitat especial per decorar cada racó de casa seva, i si no ja em direu com s'ho ha fet amb la seva habitació...que transmet relax, tan acollidora i intima, aquesta biblioteca....amb la taula i les cadires antigues i un munt de detalls per tot arreu, l'habitació del seu fill...com un conte de fades, el detall de la pissarra al bany i el jardí...amb un petit estany i tot!!!

La Natalia ho explica així:

"En mi casa he encontrado el lugar perfecto, aunque de vez en cuando me encanta cambiar las cosas de sitio y darle un aire nuevo. Me encanta tenerlo todo a la vista, como en un museo, y verlo bonito y ordenado, porque para mí la estética es muy importante, incluso la sitúo por encima de la utilidad, todos los muebles y objetos de mi casa están elegidos con el mismo mimo y cuidado, desde el mueble más caro hasta la fregona de los chinos. Me gusta mezclar estilos y crear ambientes originales y únicos, aunque últimamente me ha dado por coleccionar piezas vintage."































































Gràcies Natalia, per les teves fotos i felicitats per aquesta casa amb "Màgia"...



8 comentaris:

  1. Impresionante, totalmente divina, una casa especial, cada espacio habla por sí solo, la foto del jardín es maravillosa, felicidades!

    ResponElimina
  2. PRECIOSAAAAAAA, TIENE UN ENCANTO ESTA CASA INCREIBLE

    ResponElimina
  3. La casa de Tahly es una de las casas más bonitas y con más estilo que he visto ultimamente, me encanta.

    ResponElimina
  4. Esta casa tiene mucho estilo y personalidad, Tahly tiene un gusto exquisito......me gusta muchísimo...

    ResponElimina

Gràcies per deixar el teu missatge!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...