divendres, 3 de febrer del 2012

INSPIRACIÓ DE DIVENDRES

Avuí fa un fred que pela, quan  he sortit de casa a les 8:30 del matí, el termòmetre
del cotxe em marcava 5 graus sota cero,grrrrrrr... així que crec que aquest cap de setmana el pasarem a casa...



CASA NOSTRA


He trovat unes fotos d'uns llums de divertit disseny, fets amb punt, i penso que seria una bona idea intentar-ho fer...











Llotllov





www.google.com

knitted by hand lamp Hand Knitted Lamp by Philippe Tyberghien

knitted by hand lamp1 Hand Knitted Lamp by Philippe Tyberghien

knitted by hand lamp2 Hand Knitted Lamp by Philippe Tyberghien

Flashdevelop

Tinc l'eina per fer el cordó...i les ganes...







Imaginechildhood

Compraré una llana gruixuda de color gris i... em posaré "mans a l'obra"...

I a tu, t'agraden??

PASSEU BON CAP DE SETMANA!!!


7 comentaris:

  1. M' encanta!! Ultimament m agrada tot el que es relacionat amb la llana ;))
    Jo aquest cap de setmana em tancaré a casa a fer punt ;))

    ResponElimina
  2. ohh,que preciosidades! yp también quiero aprender a hacer punto.
    me encantan las lámparas, y quedarían genial en mi cabecero de la cama., que aún estamos sin lamparitas de mesillas.
    ..jeje
    besitos

    ResponElimina
  3. Con lo acogedora que es tu casa no tendría problemas en quedarme todo el fin de semana encerrada en ella.
    En referencia a la lampara, no sabes cuanto hace que busco una que termine de convencerme, también en gris.
    Espera que no te haga un encargo ;)

    ResponElimina
  4. Hola!!M'encanta!! A més a més a ca nostra necessit un punt de llum però no trob cap làmpada que m'agradi completament i això m'ha encantat!! Faras un DIY sobre com fer-ho?? Jo m'apunt ja que també sóc aficionada a fer calça!!
    Bon cap de setmana!!

    ResponElimina
  5. Hola!!! Moltes gracies pels vostres comentaris...

    Mer, ja m'ensenyaras el que has fet!!

    Amina, es muy fàcil hacer estas lámparas, ya pondré fotos del procedimiento.

    Tránsito, un encargo?? jejeje, primero espera a ver como me han quedado. De momento tengo la parte creativa hecha, ahora falta la parte "técnica", o sea comprar los cables y colgarla en la pared.

    Sonia, si, ja explicaré com fer-ho.

    Fins aviat!!

    ResponElimina
  6. Hola Carmina!
    Tens una casa espectacular, de debó.
    Les lamparetes, estèticament, són molt mones, però i segures?
    No sé, que sembla que això s'hagi d'escalfar i "liar-la parda".
    Ara, com a detall decoratiu, perfectes!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Sandusky!! Moltes gràcies pel teu comentari!!!
      Jo recomano que a la lámpara es col.loquin bombetes de baix consum i el disseny està fet perque el teixit de punt només toqui el casquet, no la bombeta, així no es pot escalfar. Jo en tinc tres penjades a casa i de moment cap problema.

      Petons
      Carmina

      Elimina

Gràcies per deixar el teu missatge!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...