dilluns, 15 d’octubre del 2012

L`HABITACIÓ DE L'ALEIX

Quan la Shauna em fa ver l'encàrrec per l'habitació del seu fill, 
no m'imaginaba que tingues tanta llum, ni que fos tan blanca y bonica. 
Quan em va enviar les fotos ,em va deixar amb la boca oberta...que ben decorada, quin bon gust, senzilla i funcional. 
El seu fill té que estar encantat amb aquest espai tan lluminós. 
Em va demanar que l'hi fes uns pots de "trapillo" per damunt la taula d'estudi, i jo l'hi vaig enviar també una guirnalda...heu vist que bé que queda penjada de l'estor??











Moltes gràcies Shauna, pel teu encàrrec i les teves fotos!!





15 comentaris:

  1. Uala!!!! Quina xulada d'habitació!!! M'encanta el paper!!! Els coixins.... Tanta llum!!! L'elegancia q te!! Increible

    ResponElimina
  2. Muy linda y moderna la habitacion! Me gusta el empapelado ded dibujos grises!
    Suerte!!

    ResponElimina
  3. Respostes
    1. Thanks for your comment. You can see and buy here http://interiorsoriginalsshop.blogspot.com.es/

      Carmina

      Elimina
  4. Quin dormitori mes bonic i que ordenat!!! Com s'ho fa? La guirnalda m'agrada moltisim.

    ResponElimina
  5. Molt bonic tot! el que li has fet ha acabat d'arrodonir l'habitació!

    ResponElimina
  6. m'agrada molt el resultat final amb els teus productes. L'equilibri perfecte entre un dormitori juvenil i d'adult.

    ResponElimina
  7. Sencilla pero con muy bonitos detalles, me gusta ;)

    ResponElimina
  8. Hola, soy la madre de Aleix. Quería agradecer a Carmina los detalles que me hizo con tan buen gusto y éste bonito reportaje que ha hecho de la habitación de mi niño. Por supuesto quiero agradecer también a las que habéis dejado un comentario! Os tengo que confesar que tanto yo como mi niño estamos muy contentos con el resultado de la habitación.
    Por cierto, el papel pintado es de Tres Tintas - tiene una calidad fantástica. Las láminas las encargué a una pequeña empresa americana. Los cojines y el plaid los hizo "Couture" del foro y nuestra amiga Carmina hizo los botes de trapillo y la guirnalda :)

    ResponElimina
  9. Me encanta el resultado!!! La combinación de todas y cada una de las cosas que has puesto es sencillamente perfecta. Sigo enamorada de las guirnaldas de Carmina!!!

    Besos
    Amina

    ResponElimina
  10. He descubierto este blog gracias a Shauna. Me he quedado maravillada con la habitación de Aleix. Moderna pero con el toque elegante y original que sabe darle Shauna a cada estancia. ¡Felicidades por ese fantástico dormitorio que has dejado! Ha quedado francamente bonita!! ¡Aleix estará encantado! Y felicidades también a Carmina, hace unas cosas increíbles. Saludos!

    ResponElimina
  11. Felicidades Carmina y Shauna, Claro! Un gran trabajo! El papel pintado la verdad es que queda genial en estos tonos grises y el gráfico impresionante...Me quedo con la combinación de colores...grises , blancos y rojos...Y la guirnalda...súper! Felicidades

    ResponElimina

Gràcies per deixar el teu missatge!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...