diumenge, 31 de març del 2013

COSES QUE M'AGRADEN

M'agraden aquest tipus de seients penjats del sostre...


per Natasja Molenaar

I els tamborets fets amb fusta reciclada...


♥

M'agraden els sofàs originals,
el coixins i el poufs...



<3

I la xocolata negra...



M'agraden les taules de fusta natural...

# Lovenordic


<3

I les cadires de disseny...

♥

<3 Fireplace

I el punt...

<3

<3

Crochet details - styling Janne Peters - Hamburg

M'agrada caminar descalça a l'estiu...

per al casament de platja


I mil coses més...!!

2 comentaris:

  1. Dons mira, comparteixo les coses que t'agraden, per aixó et seguixo fidelment.
    Petons i bon dilluns de Pasqua.
    Montse

    ResponElimina
  2. Ufff sempre et superes!!! perquè serà que mai he trobat res en el teu blog que no m'agradi? és una passada i tens un gust exquisit...

    Bé segueix que et segueixo sempre!!!

    Anna

    ResponElimina

Gràcies per deixar el teu missatge!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...