dimecres, 17 d’abril del 2013

LLISTA DE DESITJOS IKEA PRIMAVERA...

Aquesta primavera vull  un parell de cadires VAGÖ per el porxo del jardí...
el dilema es quin color agafar,
encara que em decanto pel blanc, no ho tinc clar del tot.
A IKEA península només estàn disponibles en blanc, negre, turquesa i taronja.

La tauleta  SANDSKAR i una llum solar SOLVINDEN




IKEA PS VÅGÖ Sillón IKEA Estabilidad ante los rayos UV y resistente a la decoloración.IKEA PS VÅGÖ Sillón IKEA Estabilidad ante los rayos UV y resistente a la decoloración.
IKEA PS VÅGÖ Sillón IKEA Los materiales de estos muebles de exterior no necesitan mantenimiento. Fácil de limpiar con paño húmedo.IKEA PS VÅGÖ Sillón IKEA Los materiales de estos muebles de exterior no necesitan mantenimiento. Fácil de limpiar con paño húmedo.

SOLVINDEN Lámpara de mesa solar IKEA No consume electricidad. El panel solar transforma la luz del sol en energía.

muebles-ikea-exterior-51

Les capses KVITTRA, per guardar mil coses...

KVITTRA Caja con tapa IKEAKVITTRA Caja con tapa IKEA



 I els penjadors LOSJÖN...





I tu?? Ja tens alguna de les novetats de IKEA??

3 comentaris:

  1. Dons jo com son pel jardí n'agafaría una de cada color.son molt guapes
    Petons

    ResponElimina
  2. La cadira VAGO m'encanten a per a la meva terraseta. No conexiona els penjadors, son genials!

    ResponElimina
  3. Las butacas son una monada,van a quedar geniales en tu jardín!!! No me lo quiero perder...
    besos

    ResponElimina

Gràcies per deixar el teu missatge!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...