divendres, 20 de maig del 2011

ART AMB GANXET

















 









Susanna Bauer
Ella mateixa explica:
"Vaig néixer 1969 a Baviera, Alemanya, i he viscut a Anglaterra des de 1996.
"La majoria de les meves peces són petits objectes escultòrics que es troben sovint a la natura. M'agrada donar importància a les coses poc visibles que ens envolten i, sovint passen desapercebudes, prestant atenció als petits detalls i la qualitat tàctil dels objectes. M'agraden les tècniques artesanals com el teixit i crochet com un mitjà de l'escultura, aporta un element contemplatiu per al desenvolupament del meu treball. Estic interessat en les combinacions inusuals de materials,l'experimentació amb la fragilitat i la força i les històries individuals que evolucionen."




Simplement genial!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu missatge!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...